Roll-up

Bez względu na to, jak dobry produkt stworzyłeś, nie odniesiesz sukcesu, jeśli nie dowiedzą się o nim odbiorcy. Idealnym sposobem, aby zaprezentować się dużej liczbie osób jednocześnie, jest wszelkiego rodzaju reklama wielkoformatowa. Wyróżniamy wiele jej typów, jeśli jednak zależy Ci na tym, by była ona mobilna, wybór staje się bardziej ograniczony. W takim wypadku wspaniałe sprawdza się roll-up, o którym chcielibyśmy opowiedzieć więcej w tym wpisie. Poznaj jego główne zalety i zastosowanie!

Co wyróżnia reklamę typu roll-up?

Najprościej mówiąc, roll-up jest to rodzaj reklamy na specjalnym stojaku. Jak sama nazwa wskazuje, system montażu tego typu reklamy, pozwala na szybkie rozwinięcie i zwinięcie banera z grafiką. Taki stojak składa się więc nie tylko ze stelaża oraz wysięgnika, ale również z systemu rolującego. Zamontować można na nim plakaty zadrukowane jedno lub dwustronnie. Jeśli chodzi o materiał POS stosowany do tworzenia grafik, najczęściej korzysta się z blockout, aby plakat nie prześwitywał z drugiej strony. Podobnie więc jak inny popularny system, x-banner, roll-upy należą do grupy reklam mobilnych. Dzięki temu bardzo łatwo i szybko wymienisz też w nich grafikę na inną.

Idealne rozwiązanie na szybkie prezentacje

Największą zaletą roll-upów jest właśnie możliwość szybkiego zaprezentowania swoich produktów i usług. Wystarczy kilka chwil, aby mieć przed sobą w pełni gotowe stanowisko reklamowe. Z tego względu reklamy typu roll-up czy wspomniany już wcześniej x-banner najczęściej spotykane są na wszelkich targach, konferencjach i szkoleniach. Czasem wystawiane bywają też w galeriach handlowych lub restauracjach. Nie ma też przeszkód, by zastosować roll-up jako reklamę outdoorową.

Roll-up czy x-banner?

Osoby poszukujące szybkich i prostych rozwiązań, nadających się na targi i inne tego typu imprezy, decydują się też czasem na reklamę typu x-banner. Tego typu plakaty mocowane są na stelażu typu pajączek – czterech prętach napinających baner oraz podpórki. Wymiana grafiki jest tu również bardzo prosta, co sprawia, że koszt stelaża ponosisz jednorazowo, później wystarczy domówić tylko nowe plakaty. Oba systemy są lekkie, mobilne i proste w obsłudze. Po złożeniu nie zajmują wiele miejsca, więc ich transport nie sprawia większych problemów. Ciężko też przesądzić o wyższości któregoś rodzaju reklamy nad drugim. Jeśli szukasz systemu wystawienniczego, który przetrwa z Tobą niejedną wyjazdową konferencję, śmiało możesz zainwestować w dobrej jakości roll-up lub x-banner.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here